بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی تیم‌های ملی ایران و کالدونیا در جام جهانی نوجوانان | کالدونیا هم مقابل پسران ایران گلباران می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۹۴۸۹۷
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
  • ۸
تاریخ و ساعت بازی تیم‌های ملی ایران و کالدونیا در جام جهانی نوجوانان | کالدونیا هم مقابل پسران ایران گلباران می‌شود؟
تیم ملی نوجوانان ایران در سومین بازی خود در جام جهانی روز جمعه به مصاف تیم ملی کالدونیا می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، آخرین هفته از مرحله گروهی جام جهانی نوجوانان جمعه ۲۶ آبان ماه برگزار خواهد شد که در حساس‌ترین دیدار برای هوداران فوتبال ایران، تیم ملی نوجوانان کشورمان از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف تیم ملی نوجوانان کالدونیا خواهد رفت.

شاگردان حسین عبدی در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها با کامبک تماشایی مقابل برزیل یک پیروزی شیرین و تاریخی رقم زدند و توانستد این تیم را ۳ بر ۲ شکست داده و ۳ امتیاز حساس این دیدار را از آن خود کنند.

تیم ملی کشورمان در دومین دیدار خود در حالیکه تا دقیقه ۹۰ توانسته یک امتیاز ارزشمند را به حساب خود واریز کند و صعود خود را تا حدودی قطعی کرده باشد، در دقیقه ۹۰ روی اشتباه گلر خود گل دوم خود را دریافت کرد و با نتیجه ۲ بر یک مغوب انگلیس شد.

در سوی دیگر کالدونیا به زنگ تفریح گروه C تبدیل شده و از انگلیس ۱۰ گل و از برزیل ۹ گل دریافت کرد و بدون اینکه حتی یک گل در دو دیدار گذشته خود به ثمر برساند در قعر جدول گروه C قرار گرفت تا هیچ شانسی برای صعود نداشته باشد.

عملکرد ضعیف کالدونیا این شانس را برای ایران به وجود آورده که شاگردان عبدی در صورت پیروزی در این دیدار بتوانند صعود راحتی به مرحله حذفی جام جهانی داشته باشند.

در دیگر دیدار حساس این گروه، تیم‌های انگلیس و برزیل به طور همزمان با این دیدار به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا تکلیف تیم‌های صعود کننده، صدرنشین و دوم و سوم این گروه مشخص شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
5
21
چرا کالدونیا رو انقدر تحقیر می کنید
بابادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
بخاطر عملکر ضعیف اش، تو دو بازی ۱۹تا گل خورد
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
چونکه عملکرد خودش، باعث این نوع قضاوت شده است، تیمی که در یک بازی ده گل می خورد، و در بازی دیگر نه تا، پس شایسته ی چطور نگاهی می باشد، این طرز عملکرد نشان می دهد که این تیم، یک تیم ضعیفی است، و گفتن این موضوع، تحقیر کردن نیست بلکه بیان یک واقعیت است، آیا تیمی که در دو بازی، جمعا نوزده گل خورده است را، باید ازش تعریف و تمجید کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
اینجاست که ادم به این حرف میرسه که هر جور حرف بزنی باز یکی هست چیزی مخالفت بگه
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
این که فعلا خودش خودشو تحقیر کرده 19 تا گل توی دو تا بازی :)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
1
0
ایران همیشه همینجور بوده دقیقه ۹۰ اشتباه کنه.بار اولشون نیست.چون فوتبال رو فوتبال بازی نمیکنن شما با انگلیس ببینید اونا نزدیک به ۳۷۰ تا پاس داشتن تیم ایران ۷۰ تا پاس به این میگن فوتبال نه بوتبال ایران .همیشه فکر ضد حمله هستن
لمنصورقاسمیی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
1
0
سلام یه مقداری ازنحوه صعودبگید.آیاتیم سوم هم به مرحله بعدصعودمیکنن؟ااگراول شن باازبکستان دوم و سوم شن باکدوم تیم وکجامسابقه میدنونحوه صعودبه مرحله بعدآیاتیمهای. بهتردوم یاسون به رحله بعدی .انشالله نوجوانان مون قهرمان شن
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
1
0
ص
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->